Hangover..


Gårdagen. Oho ska jag skriva nått jag minns? Nevars så illa va det väl inte, eller kanske? Haha. Hade en underbar kväll igår med mina tjejer, vi grillade & hade trevligt. Vi alla fick väl lite för mycket av det goda antar jag? :P Blev utgång vid 00.00 snåret, hotellet. Inte så mycket folk, men helt klart kul. Hemresan då började illamåendet, både för mig & johanna. haha.

Idag kom Johanna hit vid 10.00, trodde jag skulle avlida. Låg & skakade & kräktes om vart annat. Så fort jag drack vatten kom det upp. Men hon kom hit med huvudvärks tabletter, vätskeersättning, sen kom hennes rara mamma med mat till oss :)

Nu ska jag slappa hela kvällen. För imorgon drar helvetet igång, ska få ur allt ur gamla lägenheten, blähä. Sen på tisdag ska den städas, den sista ska nyckeln va inne. Ha en fortsatt bra kväll. Josefine



You know that I love you.

Kommentarer
Sofia säger:

Snygging! <3

2010-04-25 | 20:50:10
Bloggadress: http://sowfiijah.blogg.se/
Johanna säger:

Sniggast i stan som alltid. :)

2010-04-26 | 11:05:21
Bloggadress: http://johannakratz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback