Jobb :)


Morgonen började ungefär 07.30, snoozade till klockan 08.00, helt underbart skönt! Gjorde oss iordning & åkte ner mot viberga, skulle dit på "intervju" vilket det inte blev, dem ville mest se vem jag va osv :) Dem verkade supernöjda med mig iallafall, eller det va det dem sa :P Så vecka 25 börjar jag !

Efteråt åkte vi in en sväng till Norrköping, gick & kollade lite & käkade :) Sen bar det av hemmåt, så har vi varit hemma hela dagen, jag har varit så enormt trött. Nu lagar vi lite mat, det blev sen mat idag, men men man kan inte alltid följa rutiner!

Va har jag mer att skriva om då? Inget spec.
Här får ni ett kort på min sötaste lilla Sessa <3 som om en månad blir 1år, jisses va tiden har gått fort :) Året har iallafall varit helt underbart, fyllt med äventyr :)

,






Kommentarer
sandra säger:

Så GLAD för din skulle gummsan =) <3

2010-04-08 | 22:43:02
Johanna säger:

ÅÅÅÅ Jätte Grattis till dig för jobb! vad ska du får göra då för något? Hoppas det kan bli vidare jobb där sen med då: :)

Och ja visst lill snörpa växer så det står härliga till, inget snack om den saken. Fråga mig som inte ser henne allt för ofta. Men hon fyller ju på en riktigt proffsig månad måste jag säga. :P

2010-04-09 | 06:46:29
Bloggadress: http://johannakratz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback