Rädsla


Bara på några dagar har det hänt saker som förändrar allt. Att livet kan vara så orättvist! Jag mår illa.

Jag vet inte vart jag ska göra av alla känslor, förutom här. Men här kan man inte skriva ner allting, med tanke på hur många som läser. Jag skulle behöva få ur mig allting jag har inom mig. Men jag vet inte hur, jag vet inte vart eller vem jag ska vända mig till.

Sandra har sovit hos mig nu 2 nätter i rad när Daniel har jobbat natt. Hon har varit ett jätte stort stöd genom att bara vara här. Det betyder otroligt mycket <3 Nu inatt blir Daniel hemma från jobbet, frågade honom just om vi skulle försöka få lite sömn, men båda sitter klarvakna utan ett ord. Vad ska man säga? Att det är livets gång, livets mening? Jag tror inte det.. Det är så sjukt orättvist. och ovisheten om när, hur, var är det värsta. och känslan utav ensamheten, lidandet & allting annat som kommer uppstå är grym.

Tänk att vi kunde ha ändrat allting, genom att du bara hade berättat för oss i tid. Jag är ledsen & rädd, jag kan inte vara något annat. Josefine

Kommentarer
sandra säger:

Försök få ut allt du har inom dig jag lyssnar men kanske inte har dom bästa svaren jämt.. Usch livet är så orättvisst :(

Jag finns hos dig gumman dag som natt ställer alltid upp för dig! <3 Du är en så otroligt fin vän!

2010-04-21 | 23:04:00
Jullan säger:

Du vet att du kan prata med mig , alltid.

Jag önskar jag kunde hjälpa dig, men jag vet inte vad som hänt :/ Jag hatar att läsa att du mår dåligt, det får mig att må dåligt också. Så snälla, hör av dig om du behöver min hjälp!

Du betyder så mycket Jossan. <3

2010-04-22 | 13:56:42
Bloggadress: http://jliindblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback