Sluta Röka.


Har klarat mig hela dagen från att röka, det har gått riktigt bra måste jag säga? Vart är suget? Vissa dagar då man inte har kommit iväg till affären i tid & inte har några, ja då jäkla är man skit sur & mår dåligt.. Men nu när man väl bestämmer sig, ja då är det faktiskt inte så svårt.

Minns när jag slutade när jag fick reda på att Novalii låg i magen, slutade oxå direkt som nu, och det gick ju bra fram tills dess att hon föddes. Då börja man lite smått när man gick ut på krogen osv, så hamna man där igen..
Nu är jag inte gravid igen, om det är det ni tror! Utan jag tog beslutet att sluta efter att jag vaknar upp varje morgon med problem att andas, det är inte roligt längre..

Dessutom är det sjukt dyrt, och man luktar blää. haha.
Jaja, va bara tvungen & skryta lite om hur duktig jag är :P
Puss Josefine

Kommentarer
Sofia säger:

Du är jätte duktig gumman. :D Ibland får man skryta! :D Puss<3

2010-04-26 | 22:37:48
Bloggadress: http://sowfiijah.blogg.se/
Johanna säger:

Med all rätt att skryta! Härligt tjejen! Fan va bra du är! Nu ska jag bara få resterande av brudarna på samma spår som dig. jag som försökt i hela mitt liv. :P Kämpa på nu & håll ut! =)

2010-04-27 | 07:02:24
Bloggadress: http://johannakratz.blogg.se/
Elin säger:

Håller tummarna för dig! Det är bra jobbat av dig !!

2010-05-03 | 00:28:58
Bloggadress: http://elinmaria0.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback