Tänder på G


Nu förstår jag varför Novalii har legat i våran säng & bökat i två nätter & inte alls kunnat sova.. Såg just en glimt av hennes små framtänder, wihi :) Hoppas dem kommer fram snart, så hon kan sova i sin säng, för det är mindre skönt & vakna av sparkar i ansiktet. Haha. Hon far runt som en propeller mellan oss.

Idag har vi varit o handlat lite smått & gott. Lagat mat, det blev potatismos & ungsfalukorv, riktigt smaskens, daniel som stod för matlagningen idag, Min kock :) Nu har han åkt till jobbet. Novalii busar för fullt på golvet, tog ut hennes låda med leksaker, så nu är det saker överallt, ungefär som i andra lägenheten, då hon inte hade ett eget rum :)

Så, vad ska man göra idag då? Det är frågan. Johanna, jag & sandra prata om att åka in & prova brudklänningar, ja menar hur kul skulle inte det va? Dem är ju sjukt fina. Men undra om man får åka in & bara prova, det måste man väl? Men det blir nog inget av det, vet inte vart mina flickor håller hus. Blir väl att gå ut istället, ganska skönt ute idag med, även fast det är molningt.

åh, det vart ju ett ganska långt inlägg iallafall, med bara massa skit?! haha. men det är upp till er om ni vill läsa. Ha en fortsatt bra dag. Puss Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback