Uppe med tuppen

Javisst!

Så här tidigt har vi inte varit uppe på länge. Dem senaste dagarna har vi fått väckt våran prinsessa haha, för hon har sovit längre än oss, eller väckt & väckt, hon vaknar när vi går upp & börjar styra & ställa.

Nu ska vi strax mumsa i oss frukost när pappa Daniel kommer hem igen, han skulle iväg & skjusa Jonas. Sen vid kl09.00 ska vi bege oss in till Norrköping, till barnmottagningen, har fått en kallelse tid, nu hoppas jag inte att dem hittat nått skit, utan att min lilla sessa mår bra. Fast såklart vill jag ju att dem ska hjälpa henne med hennes mage.

Trodde att det skulle bli fint väder idag? Men inte då, kollade väderprognosen & här blir det regn, REGN. Usch! Juste Novalii fyller ju 1år den 17:e maj, Mamma har köpt en hellokittyspis, mormor en hellokitty låda med klossar, ja, det mesta är hellokitty, hahah. Jag skulle iallafall köpa hellokitty bordet + stolarna. Har kollat ut det & ska köpa det, men igår så såg jag att man fick betala bord & stolar för sig. Oooh va besviken jag blev, nu får det vänta. Om vi ska ha råd med allt annat till kalaset.

Jaja, nu ska jag göra iordning frukost. ha en fortsatt bra dag. Puss

Kommentarer
Pillan säger:

hello kitty är sött, jag vill köpa en hello kitty sulky=)den är så snygg

2010-04-29 | 22:22:13
Bloggadress: http://lovelychild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback