1 2 3 ...


2
dagar kvar, sen slutar jag jobba. Det ska bli skönt, jag är trött, jag är slut i kroppen! Nu vill jag koncentrera mig på Novalii, mig själv & familjen ett tag. Jag har inte gjort annat en & lagt min energi till jobbet den här sommaren.

Bara 6 dagar kvar till Ultraljudet, Jisses vad dem här veckorna har knatat iväg. Snart har vi våran buse här!

Och om bara en månad ska vi vara i full gång med flytten, tapetsering & allt vad det innebär. Dem här månaderna kommer gå undan. Men vi kommer få det så bra i en störe lägenhet, det behövs. Och uteplats är ju kanon, ska fixa en liten sandlåda till Novalii. :)

Nu ska jag duscha.. Bye.

Kommentarer
Sarah säger:

Kul för er att ni fick den lägenheten:D GRattis:)

2010-08-10 | 21:58:09
Bloggadress: http://sahaaara.blogg.se/
Johanna säger:

Låter så himlans mysigt & jag säger som siste. Det kunde väl inte bli mer passande? :) men har inte förstått vilken det är ni ska ha av de nedre. :)

2010-08-11 | 13:17:29
Bloggadress: http://johannakratz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback