Allt & Inget


Om man inte kan ta hand om sig själv, så kan man inte ta hand om någon annan heller ! Jag tycker synd om dem.


Nog om det, igår va vi iväg till Linköping, handlade lite nytt till Novalii, samt mat. Blev inget på Ikea, går man in där vill man ha ALLT. Kollade ut Novaliis nya säng som vi ska köpa framöver iallafall :)

Idag får vi reda på om 5:an med uteplats blir våran, Helt underbart isåfall. Jag kan inte må bättre nu, har en underbar sambo & världens bästa lilla Novalii & bebis i magen. Som jag kände rörelserna ifrån igår :) Hhi.

Nehepp nu ska jag väcka sötnosarna, dem ska skjusa mig till jobbet ! Så snälla :) Så trött på att cykla, men det har gjort sitt. Har inte gått upp någonting ännu, står fortfarande på samma vikt..

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback