Dagis


Dagen började bra, ja va så nervös inför första dagen på dagis för Novalii. Hade målat upp en bild i huvudet att hon va helt hysterisk osv. Vi har lite svårt att lämna bort henne! Men så bra det gick, hon sprang iväg direkt & lekte & pyssla, det va lite läskigt när fröken lyfte henne, haha Men annars gick det bra.. Så nu ska jag va med några dagar, sen på tors-fredag ska hon vara själv :)

Ska även fixa lite med tider, eftersom jag är arbetslös blir det 15timmar i veckan. Funderar på att ha henne 5 timmar om dagen i 3 dagar istället :) Får se hur vi gör.. Ja skulle fundera till imorgon.

Dagen i sig har varit som en bergodal bana känslomässigt. Fytusan! Men det är inget jag vill gå in på. Snart kommer Daniel hem, får se om vi åker in till Norrköping & kollar på kissemissar :)

Puss

Kommentarer
Jessica säger:

Jag frågade nere på dagiset här om man fick ha dom 5 timmar om dagen i 3 dagar men det fick man inte tyärr :(

2010-08-23 | 18:25:27
Sara säger:

När jag hade sommarlov fick jag bara ha 15timmar, men dom sa att han bara fick vara där 8-11. Dom gör allt för att slippa betala mat till barnen, snåla jävlar. Men tyvärr är det så.

2010-08-23 | 19:51:38
Bloggadress: http://leifsdottir.blogg.se/
Johanna säger:

Självklart att det skulle gå bra för lill snutt på dagis. =)

Blev det någon kissmiss igår då? :)

2010-08-24 | 10:59:09
Bloggadress: http://johannakratz.blogg.se/
Tessa säger:

Rekomenderar 5h/3 dagar..

Så hade vi på dagis innan sommarlovet och nu är det ändrat, 3h/5 dagar.. Vilket inte als är nå bra, tycker jag. Barna hinner bara dit å vända, dom får inte vara med och äta.Jag hinner oxå bara hem å vända.

Nej ta 3 adgar 5h om du har möjligheten!!!!

2010-08-30 | 13:45:41
Bloggadress: http://tessa84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback