Det blev tydligen

En Sören, snyggt namn jag vet, men jag hade inte så mycket att säga till om. Daniel skrev lappar & Novalii valde ;) haha. 14Veckor

Han är världens gosigaste, inget för att leka, utan bara mysa, jag tror att han låg och spann konstant hela natten. Rumsren är han redan oxå, så skönt. Det är Novaliis bästa vän redan, hon går & bär runt på honom, kramas & pussar på honom hela tiden. hihi så mysigt!




Idag gick det kanon på Dagis, Novalii va där till klockan 12. Imorgon mellan 9-13.30 :) Nu sover lillan, och jag ska passa på & mysa med Kissen.

Kommentarer
Sofia säger:

Vilken sötnos!! Novalii snuttan hon är för go! :)

2010-08-24 | 12:51:24
Bloggadress: http://sowfiijah.blogg.se/
sandra säger:

Naaw så sööt kisse =) Sören cooligt namn ändå :P

2010-08-24 | 12:52:22
Johanna säger:

naa en sån sötnos. :) Kul att Sören & lill tös går bra ihopp. :) Nåå smälte Daniel nått? :D

2010-08-24 | 15:40:13
Bloggadress: http://johannakratz.blogg.se/
Linda säger:

Ser precis ut som min lilla viggo :) Och han älskar också att mysa! (Snutta fast han är mer än ett halvår)

2010-08-24 | 16:11:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback