Fredag den 13:e


Måste bara börja med & säga att det är helt jävla underbart att vara hemma igen efter en hel sommar med jobb ;) Kalla mig slö, jag kallar mig jävligt trött, känslig & GRAVID :P

Dagen började ju bra, trots dagens datum.. Jag som är lite skrockfull hoppas verkligen att dagen slutar bra. Ska iväg till frissan, men där ska det väl gå bra, har ju en kanon frisör :) Usch ja behöver verkligen klippa mig, mitt hår är som svinto. Blir nog en page igen, det va så skönt :)




Ska neråt arbetsförmedlingen idag med, måste ner & skriva in mig som arbetsökande. Sa till på Viberga igår, så nu hoppas ja på att dem ringer in mig lite då & då! Nehepp. Nu blir det frukost här.

Kommentarer
Anonym säger:

Du passa jätte bra när du va klippt så. Även om jag bara såg det på kort. :P Håller tummarna för att de ringer från Viberga lite då & då. :)

Jätte mysiga bilder, så fina. :)

2010-08-13 | 11:17:02
Malin - Mamma till Alice & Lowe säger:

Aww vad fina ni är! <3

2010-08-13 | 11:45:01
Bloggadress: http://alicesmamma.blogg.se/
Anonym säger:

fin sminkning =)

2010-08-13 | 20:22:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback