HC


Våran lilla resa blev till high chaparall, vi hade riktigt trevligt. Tog med min lillebror dit oxå :) DOck fanns det mest souvenir butiker osv, inte alls så mycket att göra som vi trott, men det va skönt att komma iväg iallafall. Tänkte lägga upp några bilder till dem som fortfarande läser bloggen.



Busungen fick en liten Cowboyhatt :)



Pannkaka till lunch.. Fråga mig inte vad hampe gör med pannkakan, tror han flytta på den efter att ungefär 3 getingar satt sig på den. Va grymt mycket jobbiga getingar, ett stort minus.



Nog med bilder, orkar inte ladda upp mer. Novalii ligger inne i sovrummet & sover, så ska mysa ner mig bredvid henne en stund. Gick upp 05.30 imorse för att cykla till jobbet, så ja är en aning trött. Vid 18 tiden ska vi neråt gymmet, Daniel ska väl fixa ett kort & jag ska kolla blodtrycket.

Nehepp. nog om mig. Puss

Kommentarer
Johanna säger:

Jag läser! :)

2010-08-06 | 06:57:01
Bloggadress: http://johannakratz.blogg.se/
jocke o jossan säger:

vi läser också =)

2010-08-06 | 16:05:15
Johannes Andersson säger:

Härliga familjebilder Jossan, glädjande!



(säga dock åt Danne att raka av den där tussen han har på hakan ;))

2010-08-12 | 15:17:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback