ingen rubrik


Blev ett varv till Biltema, Ikea & Ikano huset idag. Fick med oss det mesta hem som vi behövde, även lite annat som inte va behövligt ;) haha. Novalii fick en höstjacka & kläder, behövdes verkligen! Sen införskaffade jag mig nytt tyg till köksstolarna som är vita, nu ska dem bli svarta, det kommer bli fint :) Blev lite annat smått & gott, men skitsamma.

Dagis, hmm ja. Idag skulle novalii ha varit själv mellan 09-11.00. Men hon är fortfarande för osäker, så jag är med imorgon oxå, så får vi se nästa vecka. När hon börjar känna sig trygg så kommer hon gå 8-11.oo en månad, därefter ska vi göra upp nya tider.

Nu måste ja ta mig något smått & äta innan läggdax.

Kommentarer
Sofie, mamma till Felicia säger:

Hej! :) Tänkte bara höra med dig om ni är intresserade av en vagn till den lilla? Ni kanske redan har en, men om inte här här annonsen på blocket http://www.blocket.se/ostergotland/Fin_Barnvagn__Cango_Nizza__07_28732966.htm?ca=14&w=1



Grattis till erat mirakel föresten! :)

2010-08-28 | 15:33:09
Bloggadress: http://feliciasmammas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback