Längtan


Höjdpunkten idag var att träffa mormor&morfar en stund, det va länge sen. Hon verkade så pigg nu, min älskade lilla mormor, jag är så glad att du har varit så stark!

Vi sa att i år så firar vi Jul hemma hos oss, i våran 5:a .. Kom på att vi har en uteplats. Så jag ska fasen ha en mysig gran med belysing i ute! Längtar till vintern, men är det så konstigt? Novaliis syskon kommer ju till oss då :) Halva tiden har gått & ja hoppas att den andra halvan går precis lika fort så att vi har dig här snart <3

Stod på vågen för några dagar sedan, som visade att jag inte hade gått upp någonting. Lite skillnad mot dem 12kilo jag redan hade gått upp med Novalii vid den här tiden. Jag skiter egentligen i vikten, huvudsaken är att mina barn mår bra, men det är kul att jämföra sina graviditeter.



Nu mys framför tv:n i min ensamhet, Novalii & bebis i magen sover & Daniel jobbar.

Kommentarer
Johanna säger:

Va skönt att hon verkar pigg änåd, har tänkt på henne & er.

åååå så avundsjuk jag blir (erkänner) i alla fall. jag vill också ha uteplats & mys hemma på julen!!! Nu börja jag läängta efter det ockeå, ditt fel. :P

Du är så söt med min lilla mage gumman. Man blir alltid sugen själv när man läser osv. :)

2010-08-20 | 06:53:27
Bloggadress: http://johannakratz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback