Längtan ..


Nu funkar minnet. Så ska slänga upp en bild nu tänkte jag.. Mest för min egen skull, älskar att titta tillbaks på månaderna då jag gick gravid med Novalii :)



Känner av bebisen massor nu, det är helt underbart :) Längtar tills han eller hon är här.. Får se om vi gör könsultra eller inte, Daniel vill inte, han vill att det ska vara en suprise. Men jag är så himla nyfiken! Tihi.



Min lilla snutta, som inte är så liten längre. Usch va tiden går fort, jag hinner inte med. Om bara 2 Veckor blir hon stora tjejan & börjar dagis. Jag hoppas att det kommer gå bra, men det gör det väl. Det är väl bara jag som är lite nojjig.

Nu väntar jag på att Daniel ska komma från gymmet, då ska vi ner till lägenheten & räkna tapeter :) Nehepp. Nu ska ja slappa lite framför tv:n medans Novalii sover :)

Bye.


Kommentarer
Malin - Alice & Lowes Mamma! säger:

Åhh så fin mage! :D Är faktiskt lite avis ;)

2010-08-11 | 16:41:24
Bloggadress: http://alicesmamma.blogg.se/
Johanna säger:

Mys mys mys!! Så fin mage. Förstår att ni längtar massor. :)

2010-08-12 | 10:12:40
Bloggadress: http://johannakratz.blogg.se/
aLeX säger:

Snart har ni ett fotbollslag =)

2010-08-12 | 23:10:43
Tessa säger:

Vilken härlig mage :) saknar min :)

Ursöt liten tjej du har..!!



Läst runt lite här å gillar de jag läser, får bli en bloglovin på dej :D

2010-08-15 | 09:42:49
Bloggadress: http://tessa84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback