Mysdag


Haft en mysig dag med Sandra i Norrköping, vi tog bussen in vid 13, och gick bara där inne & prata & skrattade :) Jag hittade lite fina underkläder & en ny t-shirt, inte lätt att handla kläder när man är på G att bli tjock igen! Det får inhandlas sen när bebis 2 har kommit, men ja ska iallafall införskaffa mig 2 par nya skor framöver, som ja fastnade för.

Nu, ja Novalii har somnat. Jag hade hoppas på lite tid tsm med Daniel, men han va upptagen, skulle komma hem om 30min, får se om ja håller mig vaken? Man är inte särskilt kvällspigg när man är gravid, inte jag iallafall. Skulle lätt kunnat somna för 1 timma sen, men vill inte göra Daniel besviken :P

Imorgon skulle Sandra fäga mitt hår igen, måste få det rödare :) Kommer bli fint. På måndag är det dags för dagis igen, samt hämta ut tapeter till nya lägenheten, för på måndag är den våran. Längtar massor..

SeeYa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback