Skogsmulle


Dagen, på förmoddagen blev det en tur i skogen, hittade lite kantareller faktiskt. Så här hemma blir det kantarellstuvning på mackorna ikväll, mumsi. Det uppskattas :) Satt & kliade mig på armen, då va det en äckel fästing, så nu har ja tagit en dusch. Fyfan äckliga djur, känns som det kliar överallt.

Imorgon är det dax för ultraljud, ååååh jag är så himla spänd, nervös & samtidigt längtar jag som en tok. Men det är i sin vanliga ordning. Den här gången är jag räddare för förlossningen, för nu vet jag vad jag har att vänta mig. Men jag tror att när jag väl är där i slutspurten så vill jag nog inget annat än att förlossningen ska starta.

Måste även skriva att ja tror att jag har en liten pojke i magen, det känns som det. & det här graviditeten är inte alls lik den andra. hihi.

En bild på mig & Novalii



Nehepp nu ska ja busa med min tjeja..

Kommentarer
Laila säger:

Akta dig för fästingarna! jag fick en midsommar och fick Borrelia.. Man får inte vara gravid eller planera att bli gravid om man ska få antibiotika mot Borrelia..



Sen det där med förlossningen,det sägs att det är lättare att föda som omföderska, och man kan även halvera tiden.. Det gör inte alls lika ont att föda nr 2, ettan gör mkt ondare tycker jag.. Och kompisen hade en jätte jobbig förlossning med ettan, men nu med tvåan gick allt snabbt och smärtan va inte alls det samma.. Sen fick ju Liza Polly och Wille lika tätt som du och hennes förlossningen gick oxå snabbt.. Kroppen vet ju denna gång vad det är som händer, och därför blir utdrivning processen något kroppen kan hantera bättre.. Ett tips är att stå upp och föda, jag och kompisen gjorde det, och båda barnen kom i en ändå krystvärk..

Jag hoppas det kommer gå bra för dig när det väl är dags.. Planera inte för mkt hur du vill ha det, det blir ändå aldrig som man tänk när det väl sätter igång.. ;)

2010-08-15 | 15:51:05
Bloggadress: http://lailahjartamartin.blogg.se/
Malin - Alice & Lowes Mamma! säger:

Aw vad fina ni är! :)



Hoppas det går bra imorgon!



2010-08-15 | 18:15:59
Bloggadress: http://alicesmamma.blogg.se/
Johanna säger:

Lycka till idag vännen. :) guu va spännande & mys till 1000. :)

2010-08-16 | 08:54:36
Bloggadress: http://johannakratz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback