Utflykt..


Sitter & kollar igenom lite kortare resor man kan göra. Sugen på Astrid lindgrensvärd, High chaparall & skara sommar land :) Ringde Daniel nyss, så nu får vi se vart det bär av imorgon, hihi spännande ! Ska bli kul & komma iväg & göra något..

Idag fyllde mammsen år, har varit & fikat & ätit lite hemma hos henne. sen tog vi oss en promenix, Novis är så envis nu, så hon ska gå själv hela tiden, vill inte sitta i vagnen :)

Nehepp, har inte tid att sitta här. måste ta mitt troll.
Puss

Kommentarer
Sandra Walfridsson säger:

Åhh va roligt det låter, jag vill också åka på minisemester! Hoppas att ni får roligt!

Jag känner igen det där med att inte vilja åka vagn. Våran lilla envisa skit unge blir skit sur om hon inte får gå själv och hålla i kopplet! Nu har ju vi en väldigt liten hund men han är stor för henne så han drar omkull henne hela tiden, Så jag får hålla i mitten av kopplet under hela promenaden, Så en promenad som i vanliga fall tar 5 minuter tar nu 1 timme :P

2010-08-02 | 08:28:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback