10


Undra hur många timmars sömn det blev den här natten? två på sin höjd?

Har haft kraftiga sammandragningar som värkt, och mensvärk, värk i svanken & illamående.. Vid halv tre inatt låg jag i badet & ville inte göra annat än sova, för jag va så sjukt trött. Det har hållt på nu oregelbundet hela natten, men som sagt det är ju bara 10 dagar kvar till förlossning, så det är väl klart kroppen förbereder sig.

Kan bara inte minnas att det gjorde så satans ont med Novalii, tror inte jag fick lika kraftiga förvärkar då. Sen blir man lite små irriterad, för ska det göra såhär ont kan det lika gärna sätta igång.

Daniel jobbar idag, så jag måste sysselsätta min dottra här hemma oxå. Som tur va så kommer mammsen med panodil om ett tag, då mina är slut.

Puss, En trött Josefine

Kommentarer
johanna säger:

GUmman din stackare! :S Du får höra av dig om jag kan göra nått. Har ett halvt apotek hemma så det är bara du säger till. <3

2010-12-30 | 10:53:47
Bloggadress: http://johannakratz.blogg.se/
Madde säger:

låter inte allt för roligt! hoppas det kan starta snart så du slipper ha ont!

Och hoppas du slipper ha kraftiga efter värkar. Det hade jag med celine och dom är inte allt för roliga heller :(

2010-12-30 | 11:26:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback