25


Dagen har spenderats hemma hos Emma, barnfri :) Det va jätte skönt att få komma ifrån lite & umgås med en vän & prata massor!! Det måste bli oftare.

Snart är det Julafton, jag ser fram emot den dagen enormt mycket. Inte för att jag vill ha paket själv, utan för att jag får se glädjen i Novaliis ögon, hon river redan bland paketen. Hon vet att det kan finnas något roligt i dem ;) När hon är glad är jag glad <3 Mammas lilla sessa.


Vill bara säga tack till er som kommenterar :) Jätte roligt!!


Kommentarer
sandra valfridsson säger:

Jag har alltid älskat julen för jag tycker att det är jätte roligt att få paket! Fast nu är det precis som du säger. Det spelar ingen roll vad man får nu, huvudsaken är att Klara har roligt och får massa paket i stället :P

2010-12-16 | 11:34:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback