26


Dagar kvar, av evig väntan.


Jag vill, Novalii vill & Daniel vill ha våran lilla bebis här nu. Vi alla går på helspänn, jag går & känner efter hela tiden, och Daniel frågar hur det är & Novalii är extra mammig & pappig.. Det är svårt att försöka fokusera på annat nu, man längtar så himla mycket.


Jag skulle vilja hitta på saker nu, det skulle få mig att må så mycket bättre. Men jag orkar faktiskt inte! Jag är så otroligt trött, precis hela tiden. Tar mig igenom dagarna som en zombie. Första tiden med liten kommer oxå vara jobbig, men om några månader så ska ja väl vara pigg igen hahaha :D

Har bestämmt att den här gången vill jag inte ha besök på BB, utan besök får vänta tills vi kommit hem & fått komma till ro lite grann..

Mina fina i badkaret!!

Kommentarer
Jessica R säger:

jag förstår att ni går på helspänn nu! det kan ju sätta igång när som helst ju :) till och me3d jag är spänd för eran skull! haha.



vila så mycket du kan nu jossan! KRam!

2010-12-14 | 21:54:24
Maria säger:

sv; Klart du får lösenordet sen. :D

2010-12-14 | 22:52:36
Bloggadress: http://mariakostekivi.blogg.se/
Johanna säger:

Jag är med spännd, Tittar alltid in hos er när jag far förbi & är det inte tänt så tänker jag,

-jaha nu har dom åkt, hoppas de kör försiktigt, hoppas allt går bra ja du vet hela harangen. :)

När jag senare åker förbi så lyser det. haha. Men ändå passerar alla välmenade tankar, -jaha nej de har inte åkt, men kanske senare, hoppas allt går bra, hoppas de kör lugnt & att det löser sig med Novalii & att dom förstår att om jag/vi kan hjälpa till med något så får de höra av sig! På morgonen, till jobbet, bilen står kvar, då har de inte åkt ännu..... Guu så knas jag är. <3

2010-12-15 | 10:40:14
Bloggadress: http://johannakratz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback