9 december

En månad kvar, vart tog tiden vägen?

Det innebär att jag är inne i 9:e graviditets månaden.
Har 31 dagar kvar till beräknade förlossning.

Det känns helt underbart! Det ska bli så skönt att bli sig själv igen & det kommer bli helt underbart att få träffa våran andra lilla snutt. Och att gå höggravid såhär på vinterhalvåret är inget jag rekommenderar, fy tusan för alla kläder som sitter förjävligt, och man måste ju klä sig för att kunna gå ut. Graviditeten med Novalii va lättare, eftersom hon föddes i maj, då va det bara ta på sig en tröjja över, nu är det ju jacka, vantar, mössa, vinterskor & allt, är ju genomsvett innan jag kommit utanför dörren här på morgonen uhä.

Världens finaste för 1år sedan <3



Han sa - Jag kommer lämna er 1 gång & det är när jag dör <3

Kommentarer
Johanna säger:

ååå det är ju så fint att jag blir tårögd!

Snart ,snart snart! Kram<3

2010-12-09 | 09:39:18
Bloggadress: http://johannakratz.blogg.se/
Maria säger:

Jag känner helt tvärtom! :p Är hellre gravid på vintern än på sommaren, för då svettades jag halvt ihjäl. :o

2010-12-09 | 13:58:25
Bloggadress: http://mariakostekivi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback