Allt & ingenting


Jay Smith. Helt klart en värdig vinnare! Frågan är ju om han kommer någonstans nu? Första platsen brukar ju inte leda någonstans, det brukar va den andra som går längre? Jag hoppas iallafall att han släpper en grym skiva, då kommer jag köpa den. Hans röst är ju helt underbar..

Lördag idag, Novalii är sjuk IGEN! Feber, hosta & snorig. Usch va trött jag blir på dessa jäkla dagis baciller. Men jag är glad så länge vi slipper magsjukan här hemma. Dels för att om Novalii skulle få det skulle det nog va spyor & skit överallt, skulle jag få det, så skulle ja få sjukt onda sammandragningar. Då jag får det av bara magknip!

Nu ska jag nog vila en stund, om Novalii vill. Daniel jobbar, triiiiist!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback