Bakslag


Det va precis vad jag fick för att jag höll igång igår! Vilken natt :(

Vaknade tolv, sen vaknade jag kl 03.00, låg med värkar & sammandragningar från det fram till 04.30. Somnar om & vaknar 06.00 av att mina höfter värker så dant så att jag inte kan ligga ner. Det här är inte alls roligt, nu sitter jag här & tycker lite synd om mig själv, trött som attans är jag.

Lite gladare blev jag när jag såg att pengar kommer in på kontot imorgon.
Blir även glad av att se min underbara dotter, haha hon fick en muffins med glasyr på igår. Och så lycklig hon blev, och snygg, det fick bli ett bad efteråt :)



Nu ska jag försöka vila lite framför tv:n. Daniel & Novalii brukar ju vakna runt kl09.00 nu varje morgon när Novalii är ledig från dagis. Så nu får ja passa på om ja ska orka med hela dagen. Puss

Kommentarer
Madde säger:

hihi söt hon är!

2010-12-21 | 10:31:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback