Dan före dan före dopparedan :P


Dagen började med att betala räkningar, fy vad tråkigt att se pengarna försvinna! Men men. Sen for vi in till stan för att handla det sista inför Julafton :) Träffade Sarah, Izor & Tobias där inne med, så vi käkade med dem, mycket trevligt :) Men gu så mycket folk det va där inne, det tog 5timmar för oss, och vi va bara på Maxi & där omkring. Skönt att ha det klart iallafall.

Ikväll nu så gjorde jag & Novalii lite julgodis av mandelmassa & smält choklad & karamellfärg, blev lite tomtar, grisar, hjärtan osv! Men Novalii va inte alls på humör, skrik & åter skrik, usch vilken trots. Och nattningen är inte alls rolig, det blir bara bråk när det är dax för att sova. :( Novalii vägrar ligga ner i sängen, ska sätta sig upp hela tiden & bara fjanta, även fast hon är trött, tillslut blir hon övertrött & ännu jävligare, vad gör man? Samma sak när det är dax för mat.. Jag hoppas det blir bättre snart :/

Nu har jag huvudvärk, så ska lägga mig ner. Puss&hej.

Kommentarer
Sarah säger:

Det var trevligt med liute sällskap vid maten.. håller med dig att det var mycket folk.. För oss tog det sju timmar:/ God jul på dig vännen<3

2010-12-23 | 22:25:59
Bloggadress: http://sahaaara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback