En månad kvar.


Runt nio gick familjen upp idag. Daniel plockade fram frukost & kokade ägg, igår gjorde han havregrynsgröt, jisses vad jag börjar få pli på min karl haha, nevars ;)

Efter frukost klädde vi på oss & gick ut, Novalii gick raka vägen hem till mormor & sa Momo hela vägen. Hon vet vad hon vill den flickan. Så vi va förbi där en sväng & hälsa på. Nu är vi hemma igen & Novalii sover middag. Sen när hon vaknar är det tänkt att vi ska baka. Lussebullar & diverse mumsigt ;) Hihi.

Förstra december idag, det innebär 1månad kvar till våran lilla bebis kommer. Som vi längtar! 9Januari, jag hoppas inte jag behöver gå över tiden, gick över 2 dagar med Novalii.

Ne, ja ska passa på & vila lite jag med. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback