Energi :)


Dagen har varit riktigt bra för en gång skull så har jag mått bra & haft riktigt med energi :)

Gick upp & åt frukost, havregrynsgröt, lite nyttig måste man vara :) Efter det så tog jag & Novalii en powernap medans pappa Daniel åkte ner till sjukhuset. Stackarn får äta pencilin i 10 dagar pågrund av en inflamation han fått vi magen, usch :(

Efter det åkte vi & handla lite nödvändigt, tur att barnbidraget kom idag, för det ekade i kylen!! Vi hämtade upp Novaliis farmor som följde med hit en sväng, men nu har dem åkt ut till Novaliis kusiner en sväng. Och jag har hunnit med & diskat, städat, dammsugit & bakat lite :P Nu sitter jag här & njuter av tiden för mig själv, det är så lungt & skönt här hemma så haha..

VECKA 38 IDAG, jag kan inte förstå det. Snart är lillkott här <3

Nu ska jag mysa ner mig framför tv:n. Puss

Kommentarer
Sandra Valfridsson säger:

Fortsätter du i den här tackten med allt pysslande så kommer nog bebis inom en vecka :P



Själv så har jag värmt mat i micron, plockat in halva disken i diskmaskinen och sen slöat i soffan hela kvällen.. så pigg är jag :P

2010-12-20 | 19:33:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback