!??


Haft lite problem med en dam som inte vill sova i sin säng. Som vakna 10ggr per natt & ska in till oss, eller ah. Hon vägrar ju lägga sig i sin säng överhuvudtaget. Puh vilken härlig period hon är inne i :O

Iallafall så flyttade vi in sängen i vårat sovrum. Det bästa vi kunde göra, för nu sover hon hela natten i sin säng & jag kn äntligen röra mig lite, blir inte mycket plats när både Jag med vrldens mage, Daniel, Novalii & katten sover i sängen. Dessutom måste hon sova i sin säng, snart kommer en liten till som behöver plats.



Är lite små rädd för det hela, när bebisen har kommit osv. Jag tänker på hur Novalii kommer betee sig hela tiden? Kommer jag vara överbeskyddande? Novalii vill ju kramas, pussas osv hela tiden, hon är så på allt, små bebisar & djur. Jag hoppas att det kommer gå bra, men det ska det väl göra.

Bye.

Kommentarer
malin säger:

vad mysigt ni ser ut att ha det! :)

2010-12-06 | 15:19:07
Bloggadress: http://heinefeldt.blogg.se/
Laila säger:

Jag va oxå livrädd för hur det skulle bli när Oliver kom.. Men Lucas fick vara så delaktig som han ville och kunde, sen fick han sin tid när Oliver sov eller satt i babysittern. Vi har haft Oliver på golvet sedan dag ett och Lucas har varit så försiktig.

Jag tror att om man låter den äldsta vara med och även får pussas och kramas så är det inga problem.. Bebisar är tåligare än vad man tror.. Är man för överbeskyddande så blir det bara fel.. Att ha bebisen i famnen när man matar och den äldsta sitter brevid med en bok som man läser är guld värt under mattillfället för då slipper man avundsjukan. Du kommer snart in i rollen som tvåbarnsmamma, snabbare än vad man tror, helt plötsligt känns det som att man alltid har haft två..

Ett tips är att Novalii får komma in och hämta hem mamma och bebis på BB.. Hoppas jag har träffat rätt.. :D

2010-12-06 | 15:48:31
Johanna säger:

Det kommer att gå bra ska du se gumman! Tro på dig själv & som Laila skriver. Får Novalii vara med från början så är det inge problem. :)

2010-12-06 | 19:07:20
Bloggadress: http://johannakratz.blogg.se/
Maria säger:

sv; Tack så mycket. :D



Haha din andra söta plutt kommer snart. :D Jag tror *** kommer den 6 december. ;p Vet inte varför, men det känns bara så. :p

2010-12-07 | 01:16:14
Bloggadress: http://mariakostekivi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback