Fredag..


Morgonen började kl 09.00, då gick vi upp & kokade lite mannagrynsgröt :) Och stekte ägg & mumsade frukost! Efter det ta tag i disken, som vanligt :( Sen slappade vi faktiskt framför en film Knight and day, ganska bra faktiskt! Emma har varit här en stund & hälsat på, nu har ja precis sövt Novalii & sitter & njuter av lugnet framför datorn, lyssnar på Jay smith - dreaming people, den är bra :) Hoppas han släpper musik snart, känner på mig att det kommer bli kanon bra.

Gårdagen va inte så rolig alls, gick upp, åt frukost & blev sen liggandes i sängen från kl 11.00 till 21.00 ungefär. Helt slut i kroppen & yr, jag blev kraflös, kunde inte greppa saker så trött va jag. Helt sjukt, jag borde kanske ringt, men jag är envis som en åsna & tänker att det blir bättre, och idag mår jag bättre? Jag tror det beror på mina låga värden, har tagit två tabletter järn nu istället för 1.. Får se om det hjälper.

Fredag idag, inget planerat. Ska nog lägga mig bredvid min underbara nu & vila lite.
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback