Godmorgon


Gårdagen fick spenderas inne på förlossningen, inte pågrund av att bebis ville komma ut.

Kom till barnmorskan runt 16.30, mitt blodtryck låg då på 150/90 ungefär, samma igen efter 30 min. Kollade även urinen & jag hade äggvita. Så jag fick åka in direkt till Norrköping för blodprover & där blev vi kvar hela kvällen! Kopplade upp en kurva på mig, & ett blodtryck som togs var femte minut & sen ett ultraljud. Som tur va så fick vi ett eget rum, men tv & grejjer, så vi låg & gluttade tv från kl 18 - 23.00 :) Hihi.

Allt va iallafall okej :) måste hålla koll på blodtrycket nu bara eftersom jag hade äggvita, så jag inte får havandeskapsförgiftning.

Och det bästa av allt va att vi äntligen fick mitt Ultraljud, vi fick se att allt va i sin ordning & våran lilla bebis <3 Det känns skönt att dem tog allt så seriöst där inne, nu känner jag mig lugnare. Vilka underbara barnmorskor, hoppas dem jobbar när det är dax för förlossning :)

Nu hör jag att min tjejja vaknat. Puss

Kommentarer
Emma säger:

Jag fick havandeskapsförgiftning när jag väntade Hampus, de upptäckte det när jag bara var två dagar innan BF. Så det blev igångsättning. Kände inget av det, förutom en hemsk huvudvärk. Hoppas det inte blir så i ditt fall, lycka till=)

2010-12-22 | 16:57:33
Bloggadress: http://emmamariia.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback