Godmorgon


Äntligen börjar jag känna mig lite trött, vaknade 04.00 av att Novalii va varm som ett element, 40graders feber. Blev en panodil, hon somnade om, men jag kunde inte. Problemet nu är att hon snart kommer vakna, och då kommer jag vara tröttare än tröttast!

Skulle vilja fara in på mellandagsrean idag, men det får nog bli att vara hemma med min lilla sjukling. Dessutom är det ju snöoväder ute, hoppas det slutar snöa. Nu räcker det, julen är över :P



Ligger med förvärkar varje kväll & natt. Åh vad jag vill att det ska sätta igång snart, även fast jag är livrädd. Jag vill ha våran lilla snutt här nu. <3

Kommentarer
Sarah säger:

Usch, tycker synd om lillpluttan som e sjuk hela tiden:/ Hoppas hon snart blir frisk.. O ang den lille som du har i magen, den kommer snart:)

2010-12-26 | 09:45:08
Bloggadress: http://sahaaara.blogg.se/
johanna säger:

Snart Snart Snart. :)

2010-12-26 | 16:55:36
Bloggadress: http://johannakratz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback