Godmorgon


När vaknade jag? Hm frågan är när jag somnade? Inte inatt iallafall. Jag har legat & vridit & vänt hela natten!  Jag har sån himla vrk i mina höfter, det gör helt sjukt ont, men så fort jag går upp & går så känns det bättre, så det är vad jag gör nätterna i ända .. Stackars hjärtat som ska upp kl 05.00 varje morgon får ju inte heller sova. Men det kanske är bra att vi förbereder oss lite på alla nätter framöver, för vakna lär vi få vara om bebisen har samma sovrutiner som i magen.. Som barnmorskan sa - Det är en pigg bebis i magen. Joho tack det har vi märkt!!



Nu jobbar Daniel sin sista helg, sen är han ledig fram tills den 3:e januari, sen kommer bebis den 9:e förhoppningsvis & då kommer han vara hemma ett tag oxå, helt underbart :)

Nu ska jag ta mig lite frukost & sätta mig framför The Voice :)
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback