Jul, jul, strålande jul ;)


Lyssnar på julmusik & försöker komma i rätt stämning :) Alla Julklappar är inslagna, så nu inväntar vi bara morgon dagen. Kommer bli så mysigt! Novalii kommer nog vara i extas över alla Julklappar, min älskade sötnosa! Själv ser jag fram emot god Jul mat, har inte ätit någon i år. hihi.

Jag tänker faktiskt unna mig massor gottigt imorgon. Jag är lite stolt över mig själv, för jag har bara gått upp 2kg på 2 månader, allt som allt 13kg. Med Novalii gick jag upp 30 kg. Det va inte alls kul :`( Så den här gången får jag nog inga problem att gå ner till det vanliga, eller kanske mer, det gör inget ;)

Va till stan en sväng idag & införskaffade en åkpåse, eller heter det de? En sån där lurvig sak som ser ut som en sovsäck som man lägger i vagnen, Haha. Hade aldrig någon till Novalii, då hon föddes på våren. Men nu är jag äntligen klar med alla förberedelser, även väskan till BB är packad. Och igår vid 17 tiden gick slemproppen, med novalii gick slemproppen dagen innan hon kom, så vi får se vad som händer & sker fram över. Men som sagt, den kan ju gå veckor innan förlossningen sätter igång.

Ha en riktigt god jul :) Puss


Kommentarer
josefine säger:

åå, kanske en julbebis =)

2010-12-23 | 17:10:35
Bloggadress: http://jjosefineemadeleine.blogg.se/
Johanna säger:

Lycka till när det är dags gumman. <3

2010-12-25 | 12:08:30
Bloggadress: http://johannakratz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback