Juldagen


Färgade håret dagen före Julafton, tillbaks till mörkbrun/Svart, det känns jätte bra :) Ska ha så ett tag, sen vill jag försöka slänga i lite slingor i håret hos frissan :)



Hade en super bra Julafton igår tillsammans med min familj & Daniels familj :) Massa mys & fina paket & glada barn, sånt gillas!

Novalii har fullt upp med alla leksaker här hemma nu, ligger saker över hela golvet, hihi. Hon är supernöjd! TÄnkte lägga upp en bild på henne från igår, orkar inte lägga upp massa bilder från Julafton, så en på henne får räcka.



Nu ska jag mysa med min dotter. Tror det får bli att sätta på Aristocats som hon fick igår ;)
Puss


Kommentarer
sandra säger:

Fin du är :) <3

2010-12-25 | 16:43:30
Sarah säger:

va fint det blev:)

2010-12-25 | 16:47:28
Bloggadress: http://sahaaara.blogg.se/
johanna säger:

Blev jätte fint. :) Och måste säga, så himla söt lillsnutta är i kläningen. :)

2010-12-26 | 16:54:04
Bloggadress: http://johannakratz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback