Mys


Bakade lussebullar igår & kakor, kakorna såg förjävliga ut, men ack så goda dem blev. Och Lussebullarna blev riktigt mumsiga dem med faktiskt :) Här sitter Daniel & gör några & Novalii äter smet haha.



Slutresultatet !
Mamma & familjen kom förbi & fikade här igår, så v tände ljus & hade mysigt :)



Tänkte bjuda på en tjockis bild oxå. Magen växer så det knakar, längtar tills den sjunker ner lite. För nu står den som högst. Trycker upp mot revben, lungor osv, har jätte svårt att böja mig ner för att ta på mig skor eller plocka upp något överhuvudtaget.

Har börjat fått en molande värk till & från nu, så det märks att det bara är en månad kvar. Det händer grejer där inne :) Hihi. Igår låg vi & pratade om namn, så nu är dem klara & jag är inte jätte nöjd med pojknamnet ;) men det är Daniel som väljer denna gång, vilket är rättvist!!



Snart ska jag göra mig iordning, familjen ska hem till mamma & luncha sen :) Det bästa är att bilen står i garaget, så vi får en promenad höhö, annars hade Daniel totalvägrat att gå :P

Ses.

Kommentarer
sandra valfridsson säger:

Gud vilken mysig mage! =)

Glöm inte att utav deg blir man seg :P

2010-12-02 | 11:19:32
Johanna säger:

åå gumman en sån mage du har fått, så himla sött! Mumms med julbak! Ska försöka klämma in det jag med. :D

2010-12-02 | 11:35:25
Bloggadress: http://johannakratz.blogg.se/
josefine säger:

va smaskens det där såg ut då =) lussebullar är gott

2010-12-03 | 10:22:46
Bloggadress: http://jjosefineemadeleine.blogg.se/
sandra säger:

vilken fin bebis mage du har :) Inte långt kvar nu :)

2010-12-06 | 19:21:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback