Nytt år, nya möjligheter?


Jag har genomgått dagen som i en dimma. Den behöver inte skrivas om! Jag är trött!

Iallafall, inatt hoppas jag på att få sova :) För imorgon är det ju Nyårsafton, den dagen ska firas in här hemma, med god mat, familjen & mammsen, bara massa mys! Hade tänkt bjuda på lite kex & ost, sen en varm smörgåstårta, sen till efterätt så ska vi göra en cheesecake med varma hallon till, fast den ska Daniel göra ikväll, då den ska stå i frysen ett par timmar ! Kommer nog bli kanon gott.

Nytt år nya möjligheter. Det nya året kommer bli ett spännande år tror ja, såklart får vi ju en till familjemedlem :) Sen ska jag ta körkort & ett jobb skall sökas :) Wish me luck.. Äsch det kommer ja klara galant ;)

Nu ska jag vila framför tv:n en stund. Novalii har somnat, ja hoppas hon sover för kvällen nu. Jag behöver verkligen koppla av lite känner jag.

Puss


Kommentarer
johanna säger:

Gott nyt år gumman! Självklart kommer 2011 med nya möjligheter, jag önskar dig lycka till med allt, men det är nog inga problem & ang körkortet. Herr gud jag har ju lyckats ta ett, då kan alla. :D

2010-12-31 | 10:23:48
Bloggadress: http://johannakratz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback