På gång?


Får en känsla av att någonting är på gång. Jag kan ha helt fel! Men såhär kände jag dagarna/veckan innan Novalii föddes. Men dem senaste nätterna har jag haft förvärkar, som känns som riktiga, massor sammandragningar, orolig mage, sovit urkasst, värk i höfter & rygg & jag vet helt ärligt inte om slemproppen, (äckligt jag vet) har gått.. Va osäker med Novalii med, men då hade den gått.

Ska till barnmorskan idag. Så får vi se vad hon säger!! Mår inte alls bra, är så nere som man kan bli. Hormonerna spökar en hel del, upp & ner som en jäva berg & dalbana..

Får upp humöret lite med Pink - Raise Your Glass..

Kommentarer
sandra valfridsson säger:

Ojdå, Är det inte ett tag kvar?

Roligt om du får nu, då har ni en liten till julafton =) Mysigt.

Jobbigt att du har så ont. Hoppas att det inte drabbar mig.. Jag ska ju försöka jobba så länge som möjligt innan bebis kommer.. :S..

Lycka till hos BM!

2010-12-07 | 08:38:22
Sarah säger:

Lider med dig eftersom du har så ont.. Men vi får hoppas att den vill stanna ett lite tag till i din mage men ja tror inte det är långt kvar tills den kommer ut:D ja tror att den tittar ut vid jul:)

Lycka till hos BM Stor styrke kram<3

2010-12-07 | 09:54:20
Bloggadress: http://sahaaara.blogg.se/
Johanna säger:

Jag drömde om er inatt! Vad jag drömde är hemligt, jag vill se om jag har rätt. :) Om vi inte hinner ses, vilket jag verkligen hoppas så önskar jag dig & din fina familj all lycka till när det är dags för Lill*n att komma! Du är stark gumman min. Det vet jag, elelr jag om någon vet det! :D Styrkekramar till världens bästa joss! <3

2010-12-07 | 10:02:19
Bloggadress: http://johannakratz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback