Sjukstuga


Slängt ut Julgranen, dammsugit, moppat, diskat, tvättat, städat, vikt tvätt & tagit hand om min sjukling här hemma. Det är vad jag gjort här på förmiddagen.

Novalii fick 40.2 i feber igår & spydde ner hela köket i stort sätt, fast som tur va har hon bara kräks två gånger, så det är nog ingen magsjuka, utan pågrund av att febern stiger så hastigt! Usch jag tycker så synd om henne, att hon alltid ska behöva vara sjuk. Inte underligt att hon aldrig kan gå upp i vikt, vem vill äta när man är sjuk hela tiden? Man vet ju själv att man inte har så stor matlust då.

Jag mår bra & bebis i magen mår bra, något lugnare är det i magen nu tycker jag. Men det finns ju inte så mycket plats kvar åt lilla pyret. Jag hoppas han/hon bestämmer sig för att titta ut snart! Allt som annars är hur lätt som helst är så jobbigt nu, som att ta på sig kläder, skor osv. Längtar tills jag kan röra mig normalt igen hehe.

Nu ska jag titta så inte Daniel somnade oxå, han söver Novalii. Vi skulle nämligen se en film när hon somnat.. Men sover han, då lägger jag mig me tror ja ;) haha.

Ha en fortsatt bra dag. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback