Tjihiii.


Vad ska jag skriva för att du ska bli berörd? Hur högt ska jag skrika för att bli hörd? - melissa horn.

Egentligen är jag trött, jag somnade väl efter kl 00 nångång & vaknade runt 05.00 av att grannarna har maraton i trapphuset, säkert 7ggr upp & ner, ut & in genom porten med släckt trappuppgång, vad är grejen? Berätta gärna det för mig? Är det inte ett jävla spring i den här förbannade trappuppgången så är det 5 äckliga små pappilons/chiuhuaha (stavning?) som skällder dagarna i ända. Det borde va lag på hur många hundar man får ha i en lägenhet!

Egentligen grundar sig väl inte allt i mina grannar, utan mer i mina tankar. Det snurrar uppe i hjärnbalken för tillfället. Jag kan inte sova när någon står på mig, för det är precis så det känns. '

Ne, nu ska jag inte skriva mer. Neggopeggo är jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback