Åter morgon...


Usch, idag är jag då mindre effektiv. Fy tusan så trött jag är, Novalii höll mig vaken inatt. Till slut fick hon sova hos mig, hon ville inget annat. SÅ idag ska jag bara slöa.. Novan sitter & kollar på alfons åberg, haha. Så jag passar på att uppdatera lite här.

På tal om annat, Melissa horn, är hon typ inte helt jävla underbart bra? Jo faktiskt.

Bakade moccarutor & kolaakakor igår kväll när Sandra va här. Provsmakade dem aldrig, utan stoppade in dem i frysen, vill inte äta sådant. Men tänkte att nu ska jag fasen i mig smaka en, såhär klockan 09.00 på morgonen haha. Iallafall så är dem typ beroende framkallande. Men jag är stark, så jag ska inte ta någon mer.

Såg även -Sommaren med Göran igår kväll, den va ju inte sådär jätte bra, som jag hade hoppats på & som folk har sagt. Men okej va den :) Tur att vi alla har olika smak. Nehepp, nu har novalii gett upp tv:n, nu sitter hon och slänger ut alla dvd filmer på golvet. Så jag ska väl ta & sysselsätta henne lite.



See ya. Josefine


Kommentarer
sandra säger:

Jag provsmaka igår ialf o dem va jätte goda =)

2010-02-04 | 11:37:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback