Bladder


Sitter här & halvsover, varför går jag inte & lägger mig? Bra fråga det där.

Har suttit & kollat & små läst igenom gamla inlägg från min graviditet, och tro det eller ej. Men jag saknar det, de va så himla mysigt på nått sätt & att man inte vet va det är för en liten krabat där inne.

Och om jag nu någongång i framtiden skulle skaffa ett syskon till Novalii & det blir en tjeja, så har jag kommit på världens finaste namn, Noelle. Snor ni det, då jäklar :P Det är betydligt mycket svårare att komma på pojknamn. Jaja vilka funderingar jag har, är nog dax för mig att krypa ner i sängen.

Godnatt

Kommentarer
Johanna säger:

ja okej, va tråkigt! :S Då får jag försöka göra den mer intressant. :)

Du får läsa lite då & då, jag lägger upp lite smirriga recept osv. :D

2010-02-04 | 08:42:43
Bloggadress: http://johannakratz.blogg.se/
Zarah säger:

Själv tycker jag det är svårare med flicknamn... eller att komma överens med karln så att säga... han rimmar fult på alla namn man kommer på ... :/

2010-02-08 | 14:14:38
Bloggadress: http://zimplyfactz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback