Dagen


Dagen har rullat på även fast jag varit hur seg som helst. Har inte varit ute nått idag, känns verkligen i kroppen. Kliar liksom i benen. Behöver röra på mig.

Sandra, Emma R & Emma W har varit här & fikat, dem tog med sig semlor, va hur mumsigt som helst :) Sen nörda vi lite tv-spel som Sandra va Sämst på haha, fick GameOver typ 4ggr ! Har alltid roligast med mina tjejor <3

Novalii sover, har äntligen börjat fått in rutinerna igen. Så nu somnar hon runt 19.30 varje kväll. Känns skönt att kunna slänga sig i soffan då & varva ner lite. Nu sitter jag här och inväntar Andra Avenyn som börjar om några minuter. Imorgon ska jag se Vampire diares?Stavning? Någon ny serie som börjar, hoppas den är bra, har ju fastnat lite för vampyr "serier/filmer" efter att ha läst & sett Twilight, som är helt underbart bra :P

Nehepp. Nu blir det tv:n.. Ha en fortsatt bra kväll. Puss Josefine

Kommentarer
sandra säger:

Hahaha vadå jag är ju bäst ;) måste öva lite mer tror jag ;P hehe! Vi har alltid ruuuligt <3

2010-02-10 | 21:51:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback