För mycket ..


Ibland är man bra dum.
Jag har en förmåga att alltid ta på mig för mycket. Mer än vad jag egentligen klarar av! Innan februari månad är slut så ska vi:

Tapetsera vardagsrum & sovrum
Packa Daniel saker i lägenheten
Flytta upp hans möbler till nya lyan
FlyttStäda hans lägenhet

Innan mars är slut ska vi:

Riva köket i nya lägenheten
Planera & köpa ett nytt
Bygga nytt kök

Samtidigt måste jag orka & ha energi till att vara en bra mamma till Novalii. Jag vill bara trivas & må bra & jag vill defintivit bo kvar i Lotorp. Annars hade ja kunna flytta till en nyrenoverad lägenhet i Finspång, Men jag vill inte bo i träsket bland alla pundare, så är det.

Min hjärna kokar över för tillfället, av allt planerande. Hur ja ska få allt att bli klart i tid. Känner mig redan sönderstressad, hur kommer jag känna om en månad. Usch, huvudvärk, yrsel & illamående.

Nu ska jag nog ta mig en powernap, försöka koppla av. Novalii brukar inte ha något emot en liten tupplur. Återkommer. Puss




Kommentarer
*****Fotograf Emma Larsson***** säger:

Tack, vad du är gullig=) jag blir så glad över sånt beröm=)



Jag förstår att du tycker det är jobbigt, men det är bara under en period... sen kan ni njuta av er nya fina lägenhet och varandra. Tycker ni gör ett bra väl, framförallt när ni har Novalii, att bo kvar i Lotorp.

2010-02-15 | 13:35:51
Bloggadress: http://emmamariia.webblogg.se/
Jullan säger:

Gumman, du är så duktig ! :)

Jag skulle också vilja bo kvar i Lotorp, det är så skönt. Får la se om en annan kommer utåt sen efter tid också :D

Men hörre du, ja är la ingen pundare ! ;)



Måste ses snart, saknar dig.

2010-02-17 | 14:00:01
Bloggadress: http://jliiindblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback