Helg.


Godmorgon!

Novalii sov till 08.30 idag, skönt :) Hon sover alltid bättre när Daniel sover här. Fint väder idag, påtal om annat. Får lust att göra massor. Men efter fyra ska jag väl till lägenheten och slipa. Om jag orkar vill säga, provar på att fasta ett dygn, är uppe i 18timmar nu, känns som det enda jag gör är & dricker vatten. Kalla mig störd jag skiter i vilket.

Igår va jag med JohannaO in till stan en sväng, sen senare på kvällen så kom Sandra & Jonas hit & kollade film. Har inget vettigt att skriva om känner jag. Är ganska så seg, har väl inte så mycket energi antar jag. Nehepp, nu ska jag ta Novan här, dock sitter hon fastklistrad framför barnkanalen :) Typ dagens höjdpunkt för henne, sitta & glutta på barnprogram på morgonen, hon kommer bli en liten tv nörd :D

Jaja. Ha en bra dag. Josefine

Kommentarer
Sarah säger:

varför fastar du?

2010-02-05 | 11:54:05
Bloggadress: http://sahaaara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback