Jag ångrar inget.


Sitter & kollar igenom fotoalbumet, & alla foton från förr. Jag är nöjd över det liv jag levt & de val jag gjort. Jag har en helt underbar familj & jag har alltid haft & kommer alltid ha dem underbaraste vännerna. Jag är så lycklig över att det löst sig mellan mig & Daniel, att vi bestämmt oss för att flytta ihop igen & fortsätta våra liv tsm.

Oftast ser man det man INTE har. När man egentligen borde bry sig mer om det man har. Det har man börjat inse på senare åren. Jag prioriterar helt annorlunda nu.



Nog om mig & mina tankar om allting, haha. Men jag tvingar er inte att läsa :D
Nu ska jag strax ge Novalii mat, sen ska vi knalla bort till lägenheten & möta upp Mamma & min lillebror. Ska fortsätta tapetseringen idag, så nu ger vi oss på Novaliis rum :) Känns hur bra som helst, bara 2 rum kvar sen..

Nu ska jag ta lillan här. Puss Josefine


Kommentarer
sandra säger:

Du är underbar vän <3 Så glad för din o Danne skull :) Ni kommer få det kanoners i nya lyan med världens sötaste noviis :D

2010-02-09 | 12:49:29
Johanna säger:

Härligt att läsa sådant! Hoppas att ni kommer att trivas bra i nya lyan. Hoppas även de tär okej att komma upp & glutta lite nån dag.:)

2010-02-09 | 13:02:34
Bloggadress: http://johannakratz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback