Jobb


Duktiga jag har varit iväg & sökt en sommvikarie tjänst :) Så nu går jag & håller tummarna. Vore ju bra om jag fick ett jobb i sommar, som dessutom ligger här & inte typ 20mil bort från Novan. Har inte hört något mer från båten, så antog att det inte blev något där :/

Idag har jag varit med mamma till stan en sväng :) Jag va bara med som socialt stöd eller nått, haha handlade ingenting. Har inte ett öre, får mina pengar imorgon, så träligt eftersom alla får sina idag, morr.

Nu sover Novan & Daniel är iväg & flyttar sina möbler till nya lägenheten, ja ska nog lägga mig & ta ett gubbvil nu medans prinsessan sover. kan behövas. Återkommer. Puss

Kommentarer
Sofia säger:

Du är duktig gumman! <3

2010-02-25 | 17:19:33
Bloggadress: http://sowfiijah.blogg.se/
Johanna säger:

Hej du joss! Jo jag vet, det mesta löser sig. Det gör det alltid. Jag vill tro det i alla fall.

Skulle ni va hos Sandra innan ni skulle iväg ut osv?

Jo det skulle va kul. Men det är spekkat schema, fyra fördelsedagar att ta ikapp. syster Linda, andra systers sambo fredrik, linus & farmor. Men jag ska se vad tiden säger. kan ju kanske komma ner & säga hej, se hur ni ser ut. :P Ska kolla upp det!

2010-02-26 | 07:57:01
Bloggadress: http://johannakratz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback