Längtar


Nu är det inte långt kvar, alla rum är färdig tapetserade & taken & listerna målade. Nu är Daniel där & städar, eftersom jag måste vara hemma med vår lilla sjukling. Snart får vi börja om på nytt, leva tsm igen! Det känns så himla bra. Det kommer bli så bra den här gången. <3

Idag har jag Och Novan sovit & slappat hela dagen, hon orkar inte göra så mycket & jag börjat känna mig lite hängig jag med Uh! Längtar tills Daniel är klar i lägenheten, ikväll blir det att laga lite god mat & mysa framför en bra film, sånt gillas skarpt :)

Jaja, nog om mig, ska ge min snutta lite välling här, om hon vill ha lite. Ha en fortsatt bra dag. Puss Josefine

Kommentarer
Din E. säger:

Så vansinnigt vackra bilder på Novalii. Älskar rosetten.

2010-02-23 | 19:43:39
Bloggadress: http://www.baramellandigochmig.blogspot.com
Johanna säger:

Hörre du! Du måste uppdatera varje dag! Tänk på mig som trogen läsare på jobbet hät. :)

2010-02-25 | 10:40:30
Bloggadress: http://johannakratz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback