Lik pappa men söt ändå :D haha.

 
Goddagens :)

Idag är jag effektiv som tusan må ja säga. Tvättar, diskat, ska dammsuga osv osv.. :) Har även myst med mina två underbaringar, som har tagit sig en powernap nu. Novan va helt slut!

Tog en bild på mig, Daniel & Novalii förut. Och det finns ingen tvekan om vem det är hon är lik. Kolla in ögonen, det är verkligen Daniels, mina är små som kines ögon & svarta som natten. Fan jag har verkligen mörka ögon, inte tänk så mycket på det förut.

Pappa upp i dagen skulle jag säga. Eller?


Återkommer senare / Puss Josefine


Kommentarer
mamma säger:

Världens goaste trio :) ps filten är klar.

2010-02-03 | 13:03:09
Johanna säger:

Naa va gulligt kort! :)

2010-02-03 | 13:34:39
Bloggadress: http://johannakratz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback