Lördag


Här hemma har vi just fikat på semlor :) Riktigt mumsigt. Bakade dock inte egna, vi va lite slöa & köpte oss 2 st :) Novalii fick smaka lite grädde, det va namnam.

Har även varit iväg & handlat lite smått inför kvällen. Sandra & Jonas kommer hit & vi ska laga lite god mat & spela lite sällskaps spel, det kommer nog bli trevligt. Tror Sandra skulle ta med sig lite baja päron, (likör), som blandas med mjölk, Mm helt underbart gott :)

Tror jag ska springa & sätta igång en maskin med Örngott, lakan osv. Behöver tvätta mer, men känner inte för att göra det på en lördag. Men lakana krisar just nu. Då Daniel & Novalii drack oboy i sängen (Kanske ska tillägga att Novalii bara SMAKADE oboy, så folk slipper skriva massor om att jag ger henne MJÖLK, för JAG VET att man inte ska ge sånt fören dem är 1år), hmm ja ni kan ju tänka er själva hur det ser ut efter det :D

Ha en fortsatt bra lördagskväll. Puss Josefine


Kommentarer
Pillan säger:

ja så där tar jag också åt mig jätte lätt men svårt att låta bli att bry sig också men lika bra man vänjer sig för så lär det nog hållas på ett bra tag framöver.



Vad kul att ni vill ses det ser vi fram emot men när kan ni då??Krams

2010-02-13 | 20:39:18
Bloggadress: http://lovelychild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback