Min stackars flicka


Nu har hon fått blåsor på läpparna, Både utsidan & insidan, och inne i kinderna. Ringde sjukvårdsupplysningen, så hon har fått ett virus som heter höstsjukan/höstblåsor eller ngåot liknande. Och antagligen va det feberkramper hon hade imorse, usch. Nu håller ja stenhård koll på febern & ger alvedon regelbundet, så inte febern stiger hastigt.. Fy, jag tycker inte om sånt här, tur att Daniel är hemma nu, blir nog inget jobb för honom i helgen. För får hon mer feberkramper så ska man åka in.. Tycker så synd om henne.

Antar att jag själv börjar bli sjuk nu, känns som jag blivit påkörd eller något liknande, usch helt matt i kroppen. Nu ska jag lägga mig & kolla på tv:n, och tycka lite synd om oss här hemma. ler.

Puss


Kommentarer
sandra säger:

nemen usch va läskigt :/ hoppas ni båda blir friska snart <3 krya på er!

2010-02-20 | 03:16:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback